Conceptualizing and enhancing metaverse literacy for education
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
Education and information technologies
ISSN-P (painettu)
1360-2357
ISSN-E (elektroninen)
1573-7608
ISSN-L (linking)
1360-2357
Kustantaja
Springer
Julkaisun JUFO ID
55039
Julkaisun JUFO-taso
1
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Lehden/sarjan volyymi
[Epub ahead of print 08 Mar 2025]
Sivunumerot
1-21
DOI
10.1007/s10639-025-13486-9
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Linkki rinnakkaistallenteeseen
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
516 Kasvatustieteet, 113 Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet
Avainsanat
Metaverse; Experiential learning; Metaverse literacy; Conceptualization
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
Open Access funding provided by University of Oulu (including Oulu University Hospital). This research has funded by the Research Council of Finland grants 350249 as well as Oulu University profiling project Profi7 Hybrid Intelligence 352788.
Tutkimusaineistotiedot
Tutkimusaineistotiedot julkaisussa
The data is not publicly available due to privacy consent restrictions but can be accessed upon request and completion of data transfer agreements.
Lähdetietokantojen tunnukset
WoS -tunniste
WOS:001439497400001
Scopus -tunniste
2-s2.0-86000589009