Conceptualizing and enhancing metaverse literacy for education

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti

Julkaisun tekijät

Julkaisukanavan tiedot

Lehden/sarjan nimi
Education and information technologies
ISSN-P (painettu)
1360-2357
ISSN-E (elektroninen)
1573-7608
ISSN-L (linking)
1360-2357
Kustantaja
Springer
Julkaisun JUFO ID
55039
Julkaisun JUFO-taso
1
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Lehden/sarjan volyymi
[Epub ahead of print 08 Mar 2025]
Sivunumerot
1-21
DOI
10.1007/s10639-025-13486-9
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
516 Kasvatustieteet, 113 Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet
Avainsanat
Metaverse; Experiential learning; Metaverse literacy; Conceptualization

Rahoittajatiedot

Rahoitustiedot julkaisussa
Open Access funding provided by University of Oulu (including Oulu University Hospital). This research has funded by the Research Council of Finland grants 350249 as well as Oulu University profiling project Profi7 Hybrid Intelligence 352788.

Tutkimusaineistotiedot

Tutkimusaineistotiedot julkaisussa
The data is not publicly available due to privacy consent restrictions but can be accessed upon request and completion of data transfer agreements.

Lähdetietokantojen tunnukset

WoS -tunniste
WOS:001439497400001
Scopus -tunniste
2-s2.0-86000589009