Can separate special education settings still be perceived as inclusive? A critical examination of finnish primary teachers' attitudes
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
Teaching and teacher education
ISSN-P (painettu)
0742-051X
ISSN-E (elektroninen)
1879-2480
ISSN-L (linking)
0742-051X
Kustantaja
Elsevier
Julkaisun JUFO ID
68080
Julkaisun JUFO-taso
3
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Lehden/sarjan volyymi
155
Artikkelinumero
104914
DOI
10.1016/j.tate.2024.104914
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Linkki rinnakkaistallenteeseen
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
516 Kasvatustieteet
Avainsanat
Inclusive education; Separate settings; Classroom teachers; Special education needs; Teachers' attitude; Finland
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
The interview list used in this study was developed based on the interview list from the third author's ETIS project, which was funded by the French Universities Institute (Project ID: OPE-2018-0489) .
Tutkimusaineistotiedot
Tutkimusaineistotiedot julkaisussa
The authors do not have permission to share data.
Lähdetietokantojen tunnukset
WoS -tunniste
WOS:001394440600001
Scopus -tunniste
2-s2.0-85212604154